Thursday, December 6, 2012

INSPIRATION: THE FASHION WORLD IS CHANGING ITS PROTAGONISTS (PRETTY LIKE REAL WOMEN, NOT SO NEAR...).



Another ad campaign, this time to 2013 jewelery collection of Bottega Veneta, that chooses not models to be the face of the brand. Bloggers (Garance Dore and Amanda Brooks), a stylist (Carlyne Cerf of Dudzeele), an artist (Ahn Duong) and a socialite (Coco Brandolini D'Adda) participated in this campaign, illustrating the preference of the great brands for women near of the real potential clients, but still fashion icons. In fact, the fashion world and its protagonists is even changing its epicenter!

Mais uma campanha publicitária, desta vez a colecção de jóias 2013 da Bottega Veneta, que escolhe não modelos para serem a cara da marca. Bloggers ( Garance Dore e Amanda Brooks), uma stylist (Carlyne Cerf de Dudzeele), uma artista ( Ahn Duong) e uma socialite ( Coco Brandolini D'Adda) participaram nesta campanha, ilustrando a preferencia das grandes marcas por mulheres com as quais as suas reais clientes melhor se possam identificar, mas, ainda assim icones de moda. De facto, o mundo da moda e os seus protagonistas está mesmo a mudar o seu epicentro! 


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