Sunday, July 24, 2011

INSPIRATION: ME, THE ZARA'S EMERALD SKIRT... AND THE WIND (PART 2)





Finally I got my emerald green long skirt! After a really tour by all Zara stores all around Lisbon I found my favourite skirt for next fall, in my size, at Almada Forum! It was a long cute story with my husband and a couple of friends that I never forgot! Thanks to them I got my statement skirt in that kind of green that I'm dying for...

Finalmente, encontrei a saia verde esmeralda no meu tamanho, depois de um verdadeiro tour pelas Zaras de Lisboa e arredores, inclusive encontra-se esgotada na loja online! Quase já tinha desistido quando eis que no Forum Almada a saia apareceu, depois de uma divertida partida do meu marido de um casal amigo, Rose e Roberto.... que eu não esquecerei tão cedo (mas, isso ficará para contar depois...).















 Oh, and I got the SKY BLUE matched with my EMERALD GREEN! My obsession came true!  Yesssssssss...
E claro com a saia verde esmeralda a minha obsessão pelo verde e azul céu juntos tornou-se realidade! Yesssssssssssss...









Photos  by Joao Lamares Photography



No comments:

Post a Comment