Sunday, July 24, 2011

INSPIRATION: ME, ZARA... AND THE WIND!



Last Friday afternoon I said good bye to summer sales with my last purchases from Zara. One of my best acquisitions was this amazing wide pants in dark blue soie. they go with almost everything from tops to shirts, and they are really comfortable with flats, or they can become a truly glamorous piece with a pair of high heels. If i want I can even take them to the beach over the bikini. It's a perfect piece to go everywhere in holidays, don't you think?

Na sexta-feira passada despedi-me dos saldos de Verão com as minhas últimas compras na Zara. Uma das minhas aquisições mais inteligentes foram estas calças largas em seda azul escuro. Elas ficam bem com tudo, desde tops a camisas e são realmente comfortáveis com sandálias rasas. Mas, também se podem tornar numa peça muito glamorosa se usadas com saltos altos, ou podem ser usadas na praia por cima do biquini. É uma peça versátil que irá comigo para todo o lado nas férias. Isto é o que eu chamo um bom investimento de saldos, não acham?


 













No comments:

Post a Comment