Wednesday, October 5, 2011

JOSE ANTONIO TENENTE and D. Maria Pia inspired ME!


After the photographer's vision, the blogger's vision... my own vision about the amazing collection of Jose Antonio Tenente inspired in my favourite Portuguese Queen - D. Maria Pia of Saboia, and the later nineteenth century.I got inspired!!!  
Depois da visão profissional do fotógrafo, a visão da blogger... a minha visão sobre a maravilhosa colecção de José António Tenente inspirado na minha Rainha portuguesa favorita - D. Maria Pia de Sabóia - e o finais do Séc. XIX. Desde já agradeço a toda a equipa do JAT por me ter permitido sentir todas as vibrações de backstage e do ensaio. Adorei, foram momentos inspiradores para partilhar com os meus queridos seguidores.






































 THE REHEARSAL...
O ensaio... 


















THE FASHION SHOW...
O desfile...






















PHOTOS BY PAULA LAMARES

Many Thanks to JAT's team that allowed me to get all the backstage story

No comments:

Post a Comment