Wednesday, June 15, 2011

INSPIRATION: BEACH, PLEASE!


For me is too hard to stay in the office with these days stolen from Heaven! I rather prefer work 24h per day in the Winter in order to have 3 months of Summer holidays... Ok, it is not possible, but for me impossible is... nothing!
In my next life I will reborn as a lifeguard with a red bikini or as a beach bar owner in Brazil or something...
Para mim é uam verdadeira tortura manter-me dias a fio fechada num escritório com este tempo roubado ao paraíso. Preferia trabalhar 24 horas por dia nos dias invernosos e depois ter 3 meses de férias de verão... ok, não é possível, mas, para mim o impossivel é... nada! Na minha próxima vida reencarnarei num nadador salva vidas com um biquini vermelho ou serei dona de uma bar de praia no Brasil, daqueles com almofadas e véus e chorinho brasileiro no player.


Tanya Dziahileva by Hans Feurer (2008)



Source: Fashion Gone Rogue

No comments:

Post a Comment