Thursday, February 17, 2011

NEW YORK FASHION WEEK FALL 2011 - ANNA SUI


I love Anna Sui! I love her high energy, her non-safety unconvencional collections, her non-conformist glamour, her mixed up of folklore, fantasy, social history and the confluence of historical fashion references Ballets Russes, Art Deco, lux hippie chic) . This collection for Fall is all about that... and more, she made a strong fashion statement in every collection which are always a shot of dynamic creativity in New York Fashion Week. As in Rodarte, Anna Sui's work is one of the last ones to forget. I have a Anna Sui's dress from past collection ( I think it is from Fall 2008) that I brought in an insane moment at net-a-porter which I honor everytime I looked to my closet. It is the piece I would save in case of fire!
  xxx
Adoro Anna Sui! Adoro a sua alta energia, as suas colecções sem a segurança do convencional, o seu glamour não conformista, a sua mistura de folclore, fantasia, história social e confluência de várias referências da história da moda. Esta colecção para o Outono é tudo isso... e mais. Cada colecção de Anna Sui é ela própria uma referência, injectando shots de energia dinâmica criativa na Semana da Moda de Nova Iorque. Como em Rodarte, o trabalho de Anna Sui é sempre dos últimos a esquecer. Tenho um vestido Anna Sui de uma colecção passada (penso que do Outono 2008) que eu comprei num  momento de pura loucura no net-a-porter e que eu venero sempre que olho para o meu roupeiro. É aquela peça que eu salvaria em caso de incêndio!




























No comments:

Post a Comment