Thursday, October 28, 2010

BIRTHDAY GIFT from My Friends



 Zara cosy coat (birthday gift), floral silk dress from Hoss, socks Calzedonia and vintage heels shoes
Photo by Cristina Barbosa


I'm a scorpian girl, my birthday was yesterday, and my friends gave me a special day which began in the restaurant " 100 Vicios/ Vices", in Cascais, Lisbon. Special was the surprise that they made me as birthday gifts: The coat in the pic from Zara that I loved at first sight and the cobalt blue leggings from Calzedonia! What a surprise!!! There is nothing better to make us feel unique and special than a good friends' team dedicated to making our birthday something unforgettable. Thanks to all my beloved friends!

Sou uma rapariga escorpiã, e ontem foi o dia do meu aniversário que as minhas amigas tornaram tão especial logo pela manhã com um almoço no restaurante 100 Vícios, em Cascais. Especial foram também os presentes com que elas me surpreenderam: Um fantástico casaco da Zara que foi amor à primeira vista e umas leggings azul cobalto da Calzedonia. Que surpresa!!! Não há nada melhor ( e mais eficaz) para nos sentirmos únicas e especiais do que um grupo de boas amigas dedicadas a fazerem do nosso dia de anos algo inesquecível. Obrigada, amigas!




A genuine SURPRISE! Photo by Cristina Barbosa
 More photos HERE
Mais fotos AQUI

4 comments:

  1. Adorei o conjunto na integra!! e bom exemplo de como se usar as meias under the knee :)

    bj paulita*

    ReplyDelete
  2. Parabéns! E adorei o casaco, eu precisava era de amigos assim!!! xDD

    ReplyDelete
  3. Obrigada, que amigos tão simpáticos que eu tenho :-) KISSES and HUGS!

    ReplyDelete