Wednesday, May 4, 2011

INSPIRATION: NONSENSE FEELINGS!

It never happened me before but this Prada's sunglasses scared me! Do you believe in this? Since when can objects frighten someone? In geral baroque gives me some concern because it is too much in everything. I can't explain this feeling but when I saw a baroque "big" thing I feel  very uncomfortable because I felt this overstatement could hit me... Oh! I'm so nonsense today! But sometimes a person has the right to feel a kind of absurd!!!

Isto nunca me aconteceu antes, mas, estes óculos de sol Prada assustam-me! Acreditam nisto? Desde quando é que objectos ( a não ser que seja pela sua fealdade aguda) podem assustar alguém? Em geral o barroco dá-me algumas preocupações porque é tudo demasiado. Não consigo explicar melhor este sentimento mas quando vejo uma coisa barroca em grande sinto-me verdadeiramente desconfortável porque tenho receio que esse exagero me atinja... Sei que hoje estou assim para o nonsense e já estou a ver o autocolante de "Fútil" colado na testa!!! Mas, que raio uma pessoa às vezes pode sentir-se absurda!!!


Picture via White Lightning


No comments:

Post a Comment